Marchew jako źródło witamin i zdrowia dla każdego

Mówi, jeśli marchew, każdy obszar jest normalnym pochodzenia warzyw. Jednak ma swoje osobliwości, które można wykorzystać w planie diety. Główny składnik, który zawiera marchew, a także dlaczego są liczne zalecane, beta-karoten (prowitamina A). Jako przeciwutleniacz ma pozytywny wpływ na w kilku kierunkach. Pomaga poprawić wzrok, odporność, zapobiega komórek nowotworowych i również zwiększa regenerację. Dodatkowo ma wpływ na gojenie urazów, włosów oraz paznokci rozwoju. Wreszcie podobnie chroni skórę razem z opalania, jak również pomaga częściowo z jego barwy. Oczywiście, to nie jest dobry pomysł, aby uzyskać tylko beta-karoten. Badania kliniczne faktycznie wykazały, że beta-karoten jest najbardziej potężna, jeśli uczestniczy z różnych innych przeciwutleniaczy, w szczególności witaminy C, E, cynk, selen, likopen i różnych innych anty-utleniaczy. Nie jest nieciekawe, że substancje te są lepiej nasączone przez organizm z naturalnych źródeł. Marchew z pewnością pomoże dostarczyć tylko jeden z najbardziej betakarotenu.

Własna uprawa marchwi

Że każdy drobiazg nie był tak różowe, jak twierdzą, więc nie jest dodatkowo niektóre znaki zapytania, które wydają się niezbędne. Jest to wysokiej jakości warzyw. Jeśli jest kupiony z niepewnym zasobów, może zawierać zbyt wiele poziomów azotanów, ale dodatkowo substancji chemicznych oraz przedstawiciele barwienia, także w najbardziej straszne sprawy, a także substancji chemicznych. Sprzedawca powinien pokazać nie tylko dostawcy, jednak dodatkowo sposób uprawy, a także leczenie chemiczne. Kto jest źródłem albo swój własny lub od znanego dostawcy, może być dość bardzo łatwe. Inne trzeba czyścić, marchew, które jest podstawą zużycie każdego z warzyw, jednak przede wszystkim. Z wysokiej jakości owoców i warzyw jest nadal ubogich i niektórzy handlowcy są oferty zgniłe, niedojrzałych, a także owoce niskiej jakości, a praktyka ta nadal na rynku czeskim. Kto ma szansę rozwinąć ich własne warzywa, I należy upewnić się. To znacznie lepiej nie tylko preferencji, jednak dodatkowo pod względem odżywczym. Marchew również można zdobyć zamrożone, można utrzymać przez dość długi czas. Ale to nie koniec świeże warzywa mnóstwo składników odżywczych.

Harmonii z przeciwutleniaczy

Badania naukowe wykazały faktycznie, jak nieprzewidziane reakcje są przeciwutleniacze. To używa nawet do wszystkich naturalnych zasobów, takich jak melony lub marchewki. Rzucić palenie, a także 2 przeciwutleniaczy akceptuje tylko ze sobą i również nie wykraczają poza zalecaną dawkę. Marchew zawiera 100 gramów wagi 7-9 g węglowodanów, łatwe i również 1 g błonnika, 1 g białka, skrobi, niewielkie ilości tłuszcz 0,1-0,2 g OK., od minerałów magnezu, wapnia, żelaza, witaminy, beta-karoten, niektóre witaminy zespołu B i c. wartość mocy marchwi ma również do czynienia z 40 kcal.

Można zużywać surowce, a także gotowane

Tu jest bez problemu jedzenia marchewki surowe, jak również termicznie modyfikowane. W przypadku marchwi, dzięki czemu może korzystać z większej ilości beta-karotenu, jest w tym stanie, prowitamina znacznie lepiej przyswajalne. Podczas gdy raw może pomóc dużo lepiej przejście z diety układu pokarmowego, może złagodzić kłopotach trawiennych, wykorzystując rosół z ryżu, a także marchew.

Kiedy słońce garbowaniu

Oprócz marchewki tutaj podobnie dostarcza pomidorów i papryki. Nie można oczekiwać że po korzystanie z tych przeciwutleniaczy będzie osiągnięty wpływ Tan, jeśli chodzi o długoterminowe bezpośredniej ekspozycji na światło słoneczne. Przeciwutleniacze są jednak tylko jednym z bardziej obronne, które składają się z rozsądnym, a także mogą opalać się na stosowanie mleczka z elementem obrony światło słoneczne.

Jeśli więc marchew jako żywności, zapewnienia wystarczających dostaw osób witamina A, innych składników odżywczych, węglowodanów, które mają wyższy indeks glikemiczny, a także błonnik. Fitochemikalia że marchew zawiera i pozytywny wpływ od nich oczekiwać, poprawi korzystanie z oferowanych elementów śladowych, jak również działa. To może mieć pozytywny wpływ na wydajność znacznie szybsza regeneracja mikroorganizmów. Tam jest w rezultacie bez powodu nie używać go w naszym pożywieniu i profesjonalnych sportowców już wiedzą, że mogą być wykonane używać z jakiejkolwiek innej niż do poprawy widzenia.

Informuje, czy marchewki, każdy obszar jest regularne korzeń warzywa. Marchew z pewnością pomoże dostarczyć tylko najbardziej betakarotenu. Inni muszą marchewki oczyścić, który jest podstawą zużycie każdego z warzyw, ale przede wszystkim. Podczas gdy raw może pomóc znacznie lepszy przepływ układu trawienia planów diety, może złagodzić problemy jelitowe, wykorzystując rosół z ryżu, a także marchew. Fitochemikalia że marchew składa się z, jak również przewidujemy korzystne efekty od nich, zwiększy wykorzystanie mikroelementów łatwo dostępne i również działa.

Dodaj komentarz